Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу» № 4 (24), 2013 підписане до друку рішенням Вченої ради Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» (протокол № 9 від 26 квітня 2013 року)
Канішевська Л. В. Педагогічна підтримка старшокласників шкіл-інтернатів: зміст підготовчої роботи з педагогами
Толкачова А. С. Методика впровадження системи виховних годин „Крокуємо до комунікативної компетентності” у позаурочну діяльність шкіл-інтернатів
Арешонков В. Ю. „Зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження
Кришко А. Ю. Відгук ідей Вільгельма фон Гумбольдта у контексті проблем розвитку української мови в Україні ХІХ – початку ХХ століття
Особов І. П. Роль вузівського освітнього середовища у формуванні креативності студентів
Пєтухова І. О. Дитина як об’єкт психолого-педагогічних досліджень (історико-педагогічний аналіз)
Сбітнєва Л. М., Полянська К. В. Сутність та специфіка музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні у 70 роки ХХ століття
Ткачова Ю. Г. Проблема формування готовності до материнства у вітчизняній педагогічній науці
Фещенко Г. В. Методи підготовки майбутніх учителів до краєзнавчої роботи в школі (20 – 30-ті роки ХХ століття)
Хмелівська С. І. Вивчення іноземних мов у закладах реальної освіти Київської учбової округи (др. пол. ХІХ – поч. ХХ ст.)
Бирко Н. М. Особливості формування толерантності учнів молодшого шкільного віку
Верещенко Т. В. Вітчизняні та зарубіжні підходи до формування природоцентричної екологічної позиції учнів
Лавриненко О. В. Організація самоосвітньої діяльності учнів у контексті розвитку організаційної культури сучасної вечірньої школи
Муранова Н. П. Програма експериментального дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Неживий О. І. Навчально-виховний потенціал шкільного літературного музею Григора Тютюнника
Роман С. В. Об’єкт, суб’єкт і соціоприродне середовище як компоненти педагогічної системи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти
Ціко І. Г. Психолого-педагогогічні підходи до формування етнокультурних знань підлітків у процесі вивчення світової літератури
Горобець Д. В. Впровадження матричної структури управління як умова розвитку педагогічного коледжу
Ленчук І. Г. Геометризація і унаочнення стереометричних задач
Кушнарьова Т. І. Наукова студентська Інтернет-конференція на іноземних мовах у немовному вищому навчальному закладі з використанням програми Skype
Панченко Л. Ф. Нові тренди аналізу даних
Разорьонова М. В. Викладач університету як чинник якості вищої освіти: результати опитування викладачів, студентів і керівників ВНЗ
Ху Жунсі. Поняття „адаптація” у сучасному науковому дискурсі
Бабаян С. Б. Історіографічний огляд досліджень педагогічних ідей Конфуція в Європі
Сінгх Ю. І. Проблеми виховання здорового способу життя у молоді на сторінках публіцистичних видань Англії
Штифурак А. В. Досвід використання імерсійної освіти у школах Фінляндії
Анад Али Шахейд. Художественное наследие – один из методов формирования национального сознания будущих учителей изобразительного искусства
Адаменко О. В., Ткаченко О. В. Методика контент-аналізу публікацій з питань професійної підготовки державних службовців
Молчанова Т. О. Системні механізми творчої лабораторії піаніста-концертмейстера і соліста
Поніманська Т. І. Підготовка педагога до виховання дітей старшого дошкільного віку в світлі гуманістичної парадигми
Умєрова Л. Д. Етапи формування професійної готовності майбутніх інженерів з охорони праці до застосування інформаційних технологій
Чудіна О. Л. Синергетичний ефект застосування моделі „граф–тезаурус” при формуванні океанологічних знань у майбутніх фахівців-географів
Шевчук О. Б. Система економічних ситуаційних завдань як засіб формування професійних компетенцій майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю
Юсеф Ю. В. Пріоритети професійної соціалізації студента-лікаря